ßLinKo Geveze KO Team
Mesaj Sayısı : 254 Nerden : •4NK4R4• Kayıt tarihi : 24/04/09 Rep Puanı : 36
| Konu: C++ da NYP ile piramit nesnesi Salı Mayıs 05, 2009 6:07 pm | |
| Piramiti nesne olarak main'e ekleyin yeter - Kod:
-
include <iostream> using namespace std;
class piramit{ private: const unsigned char SEMBOL; //Piramit dolgu Malzemesi const unsigned char BOSLUK; //Piramit Uzunluğu ve satır değişkenleri int pu,n; public: piramit():SEMBOL(220),BOSLUK(' ') //Kurucu Fonksyon {} ~piramit() //Yok Edici Foksyon {} void PiramitBoyut(){ do{ cout<<"Piramit Uzunlugunu girin(2-40): "; cin>>pu ; }while(pu<=1||pu>=41); } void PiramitCiz(){ cout<<endl; for(int k=((21-pu)/2);k>=0;k--) //Ekran Satır ortalması cout<<endl; for(n=1;n<=pu;n++){ //Satır Ana döngü for(int i=(pu-n)+((80-2*pu)/2);i>=1;i--) //Her satırdaki boşluk Döngüsü (pu-1)+ Ekran ortalama değeri(80-2*pu)/2 cout<<BOSLUK; for(int j=1;j<=2*n-1;j++) //Her satırdaki Dolgu döngüsü (2n-1) cout<<SEMBOL; cout<<endl; //Yeni satıra geçiş } } };
int main(){ piramit pr,ertugrul; pr.PiramitBoyut(); pr.PiramitCiz(); getchar(); return 0; } | |
|
DARKDANTE Sponsor
Mesaj Sayısı : 378 Kayıt tarihi : 24/04/09 Rep Puanı : 10
| Konu: Geri: C++ da NYP ile piramit nesnesi Perş. Mayıs 07, 2009 9:26 pm | |
| | |
|